VENNEROMMET

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Latest topics

» Ligg inn vister her
Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet! EmptySøn 26 Sep - 20:14 by Admin

» Velkommen....
Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet! EmptyLør 25 Sep - 0:14 by Admin

» Ta "lappen"
Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet! EmptyTor 23 Sep - 0:50 by Amy

» Historie lek..
Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet! EmptyOns 22 Sep - 21:39 by Amy

» Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet!
Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet! EmptyOns 22 Sep - 21:22 by Amy

Hvem er i Forumene?

Det er 2 brukere i forumet :: ingen Registrerte, ingen Skjulte og 2 Gjester

Ingen


[ View the whole list ]


Høyest antall samtidige brukere på forumet var 21 den Fre 22 Aug - 19:38


    Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet!

    avatar
    Gjest
    Gjest


    Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet! Empty Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet!

    Poste by Gjest Tir 17 Mar - 20:47

    Ja så har jeg gått tilbake til ungdommen igjen, dette ved å kjøpe en Golf GTI 1983 modell som trenger en del TLC for å si det mildt! Den er nemlig en liten smule sliten etter å ha vært ungdomsobjekt og helt sikkert opplevd en god del råkjøring opp igjennom årenes løp. Så har jo det også kommet en del rust som må jobbes bort før den kan sies å skulle kunne være noe prosjekt som kan få muligheten til å leve videre.

    Siden sambis nå engang sveiser så er jo jeg i en litt heldig situasjon og på den måten så kan jeg jo faktisk ende opp med en bil som kanskje kan komme på veien igjen en gang i fremtiden som en bedre og kanskje kul bil. Nei nå ønsker jeg ikke å oppleve ungdomstiden enda en gang, men saken er jo at det ikke er mer enn 4 år til denne doningen blir veteran bil og dermed så skulle det være rom for å kunne ha denne og fremdeles kunne leke seg en del. Når den blir veteran så koster det jo nærmest ikke noe som helst å ha den lenger. Ca 650.- i året hva gjelder forsikring og årsavgiften blir latterlige 6-700.- for en slik bil, og så lenge man da har pusset den opp skikkelig så varer den leeeeeeenge.
    Amy
    Amy
    Admin
    Admin


    Female
    Antall Innlegg : 234
    Age : 48
    Bosted : Bergen
    Points : 211
    Registration date : 23.11.2008

    Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet! Empty Re: Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet!

    Poste by Amy Ons 22 Sep - 21:22

    Er det denne bilen du har fremdeles eller var det den andre som du solgte?..

      Similar topics

      -

      Klokken er: Tor 2 Mai - 2:46