VENNEROMMET

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Latest topics

» Ligg inn vister her
Hadde vi hatt muligheten...... EmptySøn 26 Sep - 20:14 by Admin

» Velkommen....
Hadde vi hatt muligheten...... EmptyLør 25 Sep - 0:14 by Admin

» Ta "lappen"
Hadde vi hatt muligheten...... EmptyTor 23 Sep - 0:50 by Amy

» Historie lek..
Hadde vi hatt muligheten...... EmptyOns 22 Sep - 21:39 by Amy

» Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet!
Hadde vi hatt muligheten...... EmptyOns 22 Sep - 21:22 by Amy

Hvem er i Forumene?

Det er 1 bruker i forumet :: ingen Registrerte, ingen Skjulte og 1 Gjest

Ingen


[ View the whole list ]


Høyest antall samtidige brukere på forumet var 21 den Fre 22 Aug - 19:38


    Hadde vi hatt muligheten......

    avatar
    Gjest
    Gjest


    Hadde vi hatt muligheten...... Empty Hadde vi hatt muligheten......

    Poste by Gjest Man 8 Des - 23:19

    ....... så hadde jeg virkelig kunnet ønske meg en flott stålbåt i ca 45 fots størrelse. Hvorfor skal man absolutt ha en slik Princess, Fairline eller noen av disse andre diesel dyrene som drikker rundt 100-200 liter pr.time bare fordi man på død og liv skal cruise rundt i en 20-30 knop. Hvorfor skal de på død og liv være så like at det eneste som virkelig skiller dem fra hverandre er navnet og noen små forskjeller på linjene.

    Nei da tar jeg mye heller til takke med en herlig Hollandsk stålbåt som kanskje ikke kommer opp i hastigheter på rundt 10-15 knop, men derimot ikke bruker mer enn respektable 50 pr.time. At de i tillegg er å få i alle slags mulige farger og at man har muligheten til å kunne sette sitt eget preg på utseendet er jo heller ikke av det dummeste som kan skje.

    De er ofte brede og har derfor god plass ombord, normalt finner du tre lugarer, to toalett/dusj og en veldig ålreit bysseløsning hvor man godt kan kalle det hele for en liten hytte på sjøen uten å skulle overdrive. Når prisene på disse i tillegg ligger laaangt under de andre folkebåtene så blir det for min del en selvfølge at man hadde kjøpt noe slikt fremfor noe annet om man først ønsker seg ut på bølgen blå med hele familien.

    Link til en typisk stålbåt i den klasse jeg mener: http://www.pedro-bora.co.uk/?PHPSESSID=7bde5558359663c6f23dd464b4fa9a6e

      Klokken er: Tor 2 Mai - 3:39