VENNEROMMET

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Latest topics

» Ligg inn vister her
Nye dekk bestilt til bilen EmptySøn 26 Sep - 20:14 by Admin

» Velkommen....
Nye dekk bestilt til bilen EmptyLør 25 Sep - 0:14 by Admin

» Ta "lappen"
Nye dekk bestilt til bilen EmptyTor 23 Sep - 0:50 by Amy

» Historie lek..
Nye dekk bestilt til bilen EmptyOns 22 Sep - 21:39 by Amy

» Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet!
Nye dekk bestilt til bilen EmptyOns 22 Sep - 21:22 by Amy

Hvem er i Forumene?

Det er 2 brukere i forumet :: ingen Registrerte, ingen Skjulte og 2 Gjester

Ingen


[ View the whole list ]


Høyest antall samtidige brukere på forumet var 21 den Fre 22 Aug - 19:38


    Nye dekk bestilt til bilen

    avatar
    Gjest
    Gjest


    Nye dekk bestilt til bilen Empty Nye dekk bestilt til bilen

    Poste by Gjest Man 12 Jan - 23:56

    Endelig etter mye frem og tilbake så er de nye dekkene underveis. Først bestilte jeg nemlig fra byttdekk.com, men dessverre klarte disse ikke å levere de dekk de faktisk annonserte på sine sider, noe som jo virker litt sløkket. Saken er enmlig at jeg fikk en beskjed om at dekkene ikke kunne leveres, men at de kunne skaffe meg noen andre dekk som da ikke var mindre enn 450.- dyrere pr dekk........ Nå kan det jo hende at dette kun var en liten fuck up, men jeg synes personlig at det virker litt merkelig.

    Valget nå falt på dette dekket: Dunlop som da er en form for offroad dekk men som fremdeles skal inneha gode vei egenskaper. Det er derimot langt unna dekket jeg først fant og jeg håper derfor at dekket viser seg å være bra siden disse dekkene ofte er kombinert med mye støy siden det er så grovt mønster på dem. Fordelen med dette kontra det andre er jo selvsagt at jeg kan beholde felgene som jeg allerede har siden det er samme størrelse som de som i dag står på bilen (265/75-16). Aller helst skulle jeg gjerne hatt 315/70-15 da disse ville gitt en enorm marktrykk sett i forhold til hva disse som nå kommer vil gjøre.

    Greien er jo at jo bredere og mer mønster jo mer mulighet har de for å kunne få feste i sand, jord, gjørme, stein osv, og når jeg faktisk driver å bruker bilen til kjøring på denne måten i regi av Landrover klubben er det jo litt gøy å kunne kjøre vannet av alle de andre.
    Amy
    Amy
    Admin
    Admin


    Female
    Antall Innlegg : 234
    Age : 48
    Bosted : Bergen
    Points : 211
    Registration date : 23.11.2008

    Nye dekk bestilt til bilen Empty Re: Nye dekk bestilt til bilen

    Poste by Amy Tir 13 Jan - 8:30

    Håper du blir fornøyd med de da Bluen?.. I love you
    avatar
    Gjest
    Gjest


    Nye dekk bestilt til bilen Empty Re: Nye dekk bestilt til bilen

    Poste by Gjest Ons 14 Jan - 12:21

    Ja jeg håper jo det, det er vel gjerne slik at du også burde bli fornøyd med dem ettersom du sitter i samme bil ;-)

    Sponsored content


    Nye dekk bestilt til bilen Empty Re: Nye dekk bestilt til bilen

    Poste by Sponsored content


      Klokken er: Fre 17 Mai - 9:54