VENNEROMMET

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Latest topics

» Ligg inn vister her
Suzuki Burgman 650 Executive EmptySøn 26 Sep - 20:14 by Admin

» Velkommen....
Suzuki Burgman 650 Executive EmptyLør 25 Sep - 0:14 by Admin

» Ta "lappen"
Suzuki Burgman 650 Executive EmptyTor 23 Sep - 0:50 by Amy

» Historie lek..
Suzuki Burgman 650 Executive EmptyOns 22 Sep - 21:39 by Amy

» Da har en ny bil (gammel som fa..) parkert på tunet!
Suzuki Burgman 650 Executive EmptyOns 22 Sep - 21:22 by Amy

Hvem er i Forumene?

Det er 3 brukere i forumet :: ingen Registrerte, ingen Skjulte og 3 Gjester

Ingen


[ View the whole list ]


Høyest antall samtidige brukere på forumet var 21 den Fre 22 Aug - 19:38


    Suzuki Burgman 650 Executive

    avatar
    Gjest
    Gjest


    Suzuki Burgman 650 Executive Empty Suzuki Burgman 650 Executive

    Poste by Gjest Lør 17 Jan - 2:40

    Kan ikke noe for det, men denne scooter lignende saken er virkelig drømme sykkelen om jeg kunne velge meg en sykkel. Joda missforstå meg rett da det finnes fantastisk mange flotte sykler rundt om på markedet, men denne er og blir svært spesiell grunnet dens scooter lignende vesen.

    Det er vel gjerne nettopp derfor så mange ikke liker den også da de jo ALDRI i livet kunne tenke seg en scooter i det de har passert 20 års alderen, nei det ville rett og slett være flaut osv...... Den har noen fordeler som er helt åpenbare sett i forhold til en vanlig motorsykkel. Du har en enorm bagasjeplass under setet, faktisk kan to hel hjelmer og to par hansker plasseres nedi der og du har fremdeles noe småtteri av luft hvor du kan plassere mindre saker. Når den i tillegg har innfellbare speil som gjør at du legge speilene inn mot sykkelen i det den parkeres eller du skal drive med kø sniking gjør jo også sitt til at den blir kul. Når du har en sadel (sete) som er så behagelig at det nærmest kan sammenlignes med det som finnes på en GoldWing eller stressless`en hjemme så tipper jeg at dette ikke er direkte plagsomt det heller. Hva sies til en STOR vindskjerm som i tillegg kan kjøres opp/ned med hele 7,5 centimeter, alt ettersom det regner eller ikke? Varme i speil, parkeringsbrems, strømuttak for iPod eller andre dippedingser, val mellom manuelt eller automatikk og ryggstøtte for passasjer.

    At den har en toppfart på hele 188 km`t er jo heller ikke det dummeste da den så helt klart ikke er noen sinke i trafikken og kan brukes til både jobb kjøring så vel som en ferietur nedover på Autobahn.

    Her finner du noen bilder av herligheten: Burgmann 650 Executive

    En litt video som virkelig viser deg sykkelen: Video


    Så for mitt vedkommende så er det verken Harley Davidson eller noen andre av disse Racing bikes som gjelder....., nei jeg velger å påstå at jeg aldri har blitt helt voksen og derfor drømmer om det de fleste tenåringer drømmer om bare i en litt råere utgave.

      Klokken er: Tor 2 Mai - 8:42